GFR سطح قطره 55-43 به چه معناست در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR سطح قطره 55-43 به چه معناست در بیماری های کلیه

سطح GFR قطره 55-43 به چه معناست در بیماری های کلیوی؟ در واقع، قطره سطح GFR به معنی بخشی از گلومرول اختلال شده اند. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید با توجه به سطح بالا GFR خود را پرداخت، در صورت لزوم، شما بهتر است اقدامات مربوطه در زمان برای جلوگیری GFR خود را از رها کردن است.
چگونه برای جلوگیری از قطره سطح GFR در بیماری های کلیوی؟
همانطور که ذکر شد که سطح GFR قطره های مختل گلومرول ایجاد می شود، بنابراین مهم ترین چیز برای جلوگیری از افت GFR است که برای محافظت در برابر آسیب گلومرول بیشتر و جلوگیری از بیشتر کاهش عملکرد کلیه. در چین، ما به طور عمده استفاده از درمان های چینی برای بیماری های کلیوی. در مقایسه با داروهای غربی، درمان چین طبیعی تر و امن است. در یک کلام، از آن می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن را بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، یک درمان خوب برای متوقف کردن افت سطح GFR است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherpay جلوگیری از قطره سطح GFR؟
شما می دانید، این درمان است چهار عملکرد اصلی که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی هستند، همه آنها را برای بهبود گردش خون و برطرف مواد زائد از بدن مفید هستند. بنابراین، این درمان می تواند سطح GFR متوقف قطره با تعمیر گلومرول آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر است.
با کمک این بیمار درمان بیماری، کلیه نه تنها می تواند GFR خود را از حذف حفاظت اما همچنین می تواند یک فرصت برای بهبود آن به برخی از درجه، در نتیجه به یک شانس یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherpay هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: